Asa cum ziceam pe scena din Iron City, inca nu stim cum se cheama piesa ce noua pe care v-am prezentat-o saptamana trecuta. Asteptam sugestiile voastre aici. Cum am primit plangeri ca nu s-au inteles versurile… iata-le:

I. Toti cei din jur se-ntreaba

Cine esti tu, ce vreau eu acum

Nu stiu, nu vor sa-nteleaga

De ce tu nu renunti , de ce eu nu sunt bun.

In ochi ai lacrimi si zambet

Te superi sau doar te miri

Traiesti cu vara in suflet

Si imi vorbesti mereu dar numai din priviri

Refren:

Dar tu nu stii , nu vrei sa-ti spun

Ca viata ne impinge pe alt drum

Nu poti sa crezi ca doar visezi

La noi si totul se preface-n fum

Care dispare-n intr-o zi

Pentru ca noi nu mai putem sa fim copii.


II. De dimineata-n tramvaie

Zambesti si totu-i senin

Te bucuri si cand e ploaie

Ma chemi in lumea ta dar eu nu stiu sa vin

Si anii trec ca o clipa

Sau poate e doar un vis

Nu te trezesti si ti-e frica

Ca n-o sa se intample asa cum ne-a fost scris.

Refren:

Dar tu nu stii , nu vrei sa-ti spun

Ca viata ne impinge pe alt drum

Nu poti sa crezi ca doar visezi

La noi si totul se preface-n fum

Care dispare-n intr-o zi

Pentru ca noi nu mai putem sa fim copii.

Si iata si niste poze din Iron City, poze pentru care trebuie sa ii multumim prietenului Marius Tanef :

Comentarii
  1. crisa spune:

    hei! pai ma gandeam la mai multe nume: In primul rand am inregistrat piesa si am scris la nume piesa noua, a doua idee ar fii vara-n suflet sau prea putini copii…

  2. Theodora spune:

    Pai, ar fi mai interesant sa o lasi sa se numeasca Piesa 9.Cel putin asta ar spori curiozitatea celor care asculta, pentru ca titlul n-ar transmite astfel subiectul piesei. Btw, sunteti prea tari!

  3. Georgiana spune:

    🙂 andrei, cand citesc versurile simt cum alerg prin iarba, in parc. sunt singura printre copaci si e mult soare si verde si-mi cad raze printre bucle… si-i zambesc cuiva care n-a vrut sa vina… imi plec ochii si-mi paleste zambetul…si parca, surd cumva, departe in suflet, doare fosnetul amintirilor care-ar fi putut sa fie… e minunata noua piesa, andrei, e minunat de trista…

  4. andrei spune:

    Ma bucur ca iti place:)

  5. andrei spune:

    Poate ai si o sugestie de titlu

Lasă un răspuns

